PONIEDZIAŁEK, 16 LIPCA 2018

Paulina Sykut-Jeżyna, Marcelina Zawadzka i Klaudia Halejcio w poszukiwaniu kalifornijskiej aktywności

Zdjęcia: Agencja FotoIP

Marcelina Zawadzka, Paulina Sykut oraz Klaudia Halejcio sprawdzały ostatnio w czym aktywnie spędzą tegoroczną wiosnę. Kalifornijska marka Skechers, bo tam szukały inspiracji, wchodzi w dopiero co rozpoczęty sezon świeżą, sportową energię w nowoczesnym, miejskim wydaniu. 

 

Sportowe i casualowe modele przedstawione w neonowej przestrzeni zachwyciły intensywnymi kolorami oraz nowoczesną stylistyką. Spotkanie z marką było niepowtarzalną okazją, aby poczuć energię słonecznej Kalifornii w samym sercu miasta! Modele z kolekcji wiosna-lato 2018 zaprezentowano na przyciągającej uwagę instalacji, a całość została dopasowana do dynamicznego charakteru marki. Fluorescencyjne panele i geometryczna, pełna wyrazistych barw scenografia oddawały klimat najnowszego spotu Skechers, który możemy oglądać w kampanii w telewizji.



Najnowsza kolekcja Skechers to komfort w miejskim, nowoczesnym wydaniu. Wśród propozycji znalazły się zarówno sportowe, jak i casualowe modele. Sport - najważniejsza linia tego sezonu  zapewnia nową jakość treningu dzięki nowoczesnym technologiom - Skechers Memory Foam oraz Skechers Goga Mat.

 

Buty wyróżniają się połączeniem pastelowych barw z metalicznymi elementami i klasyczną czernią i szarością. Oprócz linii YOU by Skechers oraz BOBS Sport, łączących w sobie idee lifestyle i wellness, marka zaprezentowała klasyczne, casualowe buty z kolekcji Street oraz inspirowane stylem retro modele D’Lites na platformie. Ciekawie się też prezentują kultowe już Energy Lights ze świecącą podeszwą.




KEYWORDS
plotki gwiazdy zdjęcia paparazzi

KOMENTARZE




WYŚLIJ

szukaj

GO!

Newsletter

GO!
-->