Pozycjonowanie stron to promowanie ich w wyszukiwarkach Google. Pozycjonowanie na początku swojej prężnej kariery było łatwiejsze niż dzisiaj. W czasach, kiedy z internetu korzystali głównie naukowcy czy informatycy, wystarczyło umieścić w witrynie strony internetowej słowo kluczowe.
Takie jak na przykład:
-
pozycjonowanie stron cennik
-
aktywność google
-
pozycjonowanie stron warszawa
Google odczytywało taką stronę jako posiadającą wartościowy kontent związany z pozycjonowaniem. Dzisiaj, aby wypozycjonować witrynę, trzeba się bardziej postarać. Potrzebne jest linkowanie do witryny, umieszczanie tekstów sponsorujących na portalach, umieszczanie słów kluczowych różnego typu – na przykład fraza pozycjonowanie stron cennik (pozycjonująca agencję pozycjonującą lub interaktywną mającą w swojej ofercie pozycjonowanie) to raczej fraza z tzw. długim ogonem. Czyli fraza bardziej szczegółowa, niszowa, prowadząca do klientów określonego typu, czyli w tym wypadku szukających informacji o tym, ile kosztuje pozycjonowanie. Może nawet kalkulujących, czy opłaca się zlecać pozycjonowanie.
Pozycjonowanie stron Warszawa – czy warto samemu?
No właśnie, wiele osób zastanawia się nad tym, czy opłaca się samemu pozycjonować stronę. Na początku warto powiedzieć, że mimo iż promowanie w wynikach organicznych Google jest bardzo skutecznym sposobem na marketing internetowy, to trzeba w nie włożyć na początku sporo pracy oraz czasu. Trzeba też włożyć sporo czasu w naukę, bo nie warto jest pozycjonować na oślep. Algorytm Google ustala bowiem zasady, których warto się trzymać, aby na przykład strona nie została zablokowana z jakiegoś powodu.
Algorytm Google stale podnosi poprzeczkę
Co więcej, wiedzę tę trzeba systematycznie uzupełniać, bo algorytmy wyszukiwarek wprowadzają ciągle zmiany, rozwijają się. Na przykład warto wiedzieć, że Google punktuje dodatnio, kiedy witryna prowadzi linkowanie wewnętrzne (do własnych artykułów), ale też zewnętrzne (do innych, powiązanych tematycznie stron). Jeszcze kilka lat temu nie zalecano linkowania zewnętrznego, a teraz jest inaczej. O algorytmie Google warto też wiedzieć, że punktuje kontent odpowiednio długi, precyzyjny – wyjaśniający niektóre definicje, na przykład, że narzędzie służące do monitoringu pozycji sprawdza aktywność Google. Algorytm Google docenia również kontent bogaty w media typu zdjęcia czy filmiki.
Agencja BLUMO
Zaletą powierzenia pozycjonowania profesjonalistom typu agencja BLUMO jest pełny audyt SEO, czyli zajęcie się witryną od A do Z pod kątem optymalizacji samej witryny jak i pozycjonowania stron. Cennik można znaleźć na stronie. Cel zabiegów jest jeden – umieścić witrynę na pierwszym miejscu organicznych wyników wyszukiwania. Aktywność Google witryny można zresztą sprawdzić poprzez narzędzie umieszczone na stronie agencji BLUMO – monitoring pozycji. Warto zaufać profesjonalistom głównie dlatego, że mają oni doświadczenie i są świadomi wszystkich niuansów, ważnych detali czy haczyków związanych z promowaniem witryny w wyszukiwarkach internetowych. Czasami jeden mały błąd może kosztować zniknięciem witryny z wyników organicznych Google. Co ciekawe, sama agencja BLUMO także pozycjonuje swoją stronę (bo szewc musi także chodzić w butach) na frazę pozycjonowanie stron Warszawa.